What makes Millenials tick? Ask 7N60…
Wie had dat een paar jaar geleden gedacht? Bij 7N60 weten we alles over Millenials. Hoe je ze aanspreekt, hoe je ze wat langer binnenhoudt, wat zo bijzonder aan ze is, waarom je ze absoluut in huis moet willen halen….
Alles weten we uiteraard niet over Millenials, maar wel veel. Een aantal klanten van ons, die zich ofwel richt op deze generatie met hun propositie of ze dolgraag in huis wil halen als zeer gewilde collega’s, had (en heeft ook nog altijd wel) grote moeite om hen te bereiken en aan te spreken. En dit wekte onze interesse. Zozeer zelfs dat we nu gerust kunnen zeggen dat de Millenial generatie een van onze expertises is geworden.
Dit geldt met name voor de arbeidsmarktcommunicatie, doorgaans niet een vraag die snel bij 7N60 op tafel werd gelegd, maar nu dus wel. En heel regelmatig ook. Misschien dat dit komt omdat we er zo’n lol in hebben om deze generatie beter te begrijpen. En ook andere (lees oudere) generaties beter te laten begrijpen what makes them tick.
Arbeidsmarktcommunicatie? Ja, dat gaat van een portal met inhoudelijke stukken die deze generatie aanspreekt en hen naar jouw vacatures leidt, tot wat je in vacatures zet, of je überhaupt nog over vacatures spreekt, etc.
Maar we hebben hen inmiddels zo goed bestudeerd (zowel in lijvige boeken als in levende lijve), dat we ook mee kunnen denken over wat je hen als werkgever ‘moet’ bieden. Hoe je bepaald gedrag en beslissingen anders kunt interpreteren dan je nu doet. En meer veel meer. Deze kennis delen onze klanten inhoudelijk in de nieuwsbrieven die we voor hen maken bijvoorbeeld zodat hun klanten zien dat ze weten waarover ze het hebben. En die kennis willen wij ook graag delen.