Menu

Strategische communicatie


STRATEGISCHE COMMUNICATIE


Zonder communicatie verandert er nooit wat

Communicatie is een must have en geen nice to have

Het is onze filosofie dat communicatie leidend is voor elke gewenste verandering. Van de boardroom tot de klant. En weer terug. De wereld is voortdurend in beweging, organisaties en hun leiders zijn constant bezig om relevant te blijven en de juiste strategische keuzes te maken voor de toekomst. Koers te houden. Iedereen mee te krijgen.

We staan het management, de directie, het bestuur strategisch bij op het gebied van (verander) communicatie. Ook tijdens crises. Communicatie maakt de weg vrij voor nieuwe proposities en verdienmodellen. Creëert een bodem voor een andere proactieve en zelfbewuste houding. Op een wijze die aanslaat en aansluit. Wordt geloofd en die werkt. Met de juiste mix van ratio en emotie. We voelen ons betrokken bij de organisaties en de mensen met wie we samenwerken. Dat vind je bij 7N60. Alweer sinds 2000.

[/lobo_cslider_slide]

Strategische communicatie

Communicatie wordt te vaak gezien als een ‘nice to have’. In onze beleving is het een ‘must have’. Het is waar alles mee begint en eindigt.  Zonder je communicatie goed op orde te hebben, ‘verkoop’ je niet wat je wilt verkopen. Of je ‘verkoopt’ minder. Je laat kansen liggen. Of iedereen in de organisatie heeft zijn eigen versie van de werkelijkheid en handelt geheel naar eigen inzicht. Of je krijgt intern niemand mee. Of communiceren met de buitenwereld wordt stroef en weerbarstig.

Communicatie is de basis voor elke verandering. Zowel intern als extern. Wij geloven in verandering door communicatie. Op een resultaatgerichte manier, met beide benen in de werkelijkheid. Waar authentieke, geloofwaardige en eerlijke communicatie daadwerkelijk beweging tot stand brengt. En die onderweg ook meebeweegt, omdat er maar weinig hetzelfde blijft.

 

Crisiscommunicatie en management

Een recall die op de loer ligt, dreigend faillissement, negatieve publiciteit, reputatieschade. Het is de nachtmerrie van elke organisatie. Het klinkt misschien raar, maar óns hart gaat dan sneller kloppen. Omdat we dan het verschil kunnen maken. De rust terug kunnen brengen en aan ‘damage control’ kunnen gaan doen.

Personal messaging

Hoe ouder je wordt, hoe minder je cv er toe doet. Het gaat meer om wie jij bent, jouw persoonlijkheid. In een personal messaging traject brengen we dit allemaal samen in jouw verhaal, jouw kompas. Een verhaal met jouw kernboodschappen dat je kunt gebruiken op verschillende ‘podia’: intern, in zakelijke gesprekken, sollicitaties, tijdens het netwerken, in interviews of bij het kiezen van congressen waar je wilt spreken.

 

 

Mediatrainingen

Ondanks de vragen, ondanks een camera en ondanks de tijdsdruk toch je verhaal voor het voetlicht kunnen brengen. Dat is voor de meeste mensen een beproeving. Tijdens een mediatraining trainen we woordvoerders, directeuren en CEO’s, bestuurders, maar ook bijvoorbeeld documentairemaaksters die plotseling bij Pauw aan tafel mogen schuiven.

Hoe vertel je jouw verhaal op de beste manier? Welke kernboodschappen wil je voor het voetlicht brengen? Hoe blijf je sympathiek overkomen ondanks de druk? Met onze jarenlange ervaring in de journalistiek (kranten, radio en TV) én binnen beursgenoteerde bedrijven weten we hoe het voor beide kanten werkt. Als woordvoerders in crises (en in goede tijden) hakken we zelf ook regelmatig met het bijltje voor onze klanten. We weten dus waar we het over hebben.

 

Copywriting

Wij doen niets liever dan mooie verhalen optekenen die graag worden gelezen.  Of het nou gaat om ghost writing voor een CEO; relevante en interessante content vinden binnen een organisatie, het optekenen en delen op verschillende relevante kanalen; schrijven van papers en andere content voor b2b-kanalen; schrijven van teksten voor websites en social media; journalistieke producties. We draaien er onze hand niet voor om.

Mediaproducties

De laatste jaren is het steeds belangrijker geworden om heel gericht je doelgroep te bereiken. Hoe gerichter hoe beter. Hoe specifieker en inhoudelijker, hoe interessanter die doelgroep de informatie opneemt. We maken papers, tijdschriften, kranten, e-zines, portals en websites bijvoorbeeld waarmee we bepaalde doelgroepen succesvol bereiken en bedienen namens onze klanten.

29737_132731700074310_2608151_n_ZW
29737_132731716740975_1834242_n

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!