Green Genius naar de jonge techneut brengen
Met de nieuwe commercieel directeur nog maar net aan boord, Joris van Roessel, is de eerste nieuwe klant al binnengehaald. 7N60 gaat aan de slag voor Green Genius, een initiatief van detachteringsbureau Interstep. Jonge hoogopgeleide techneuten kunnen zich hier drie jaar lang in alle vrijheid ontwikkelen: hun talenten, ambitie en interesse ontdekken. Verder leren op die onderdelen die zij zelf interessant vinden. Net afgestudeerd ervaren veel jongeren keuzestress: reizen, werken of verder studeren? En als ze willen gaan werken stellen ze zich de vraag: waar dan, hoe dan, wat wil ik eigenlijk? Bij Green Genius hoeven ze nog geen keuze te maken en kunnen zij een heel persoonlijk traject uitstippelen waarin ze gecoacht worden en kunnen kiezen uit allerlei ontwikkelmodules die hen interesseren. Aan 7N60 de schone taak om de communicatie- en social media strategie op te stellen en dit aan de hoogopgeleide technische man (ja, veelal wel nog steeds) te brengen.