Jouw professionele identiteit als communicatie-basis
Je stelt je regelmatig de vraag hoe jullie nieuwe klanten, medewerkers, consumenten of opdrachtgevers kunnen aantrekken. Toch? Je kijkt regelmatig op de websites of naar campagnes van concurrenten en stelt je de vraag of je toch ook niet die weg moet gaan bewandelen. Je focust al je communicatie-inspanning op een nieuw product of initiatief, ook al haal je 90 procent van je omzet uit alle andere activiteiten die je doet. Herkenbaar?
Meegaan met je tijd, nieuwe dingen ontwikkelen, zorgen dat de dingen nog beter gaan, is een ‘must’. Maar wat je ondertussen niet moet vergeten is dat onder alles wat je doet een fundament ligt, een identiteit, een professionele identiteit. De identiteit die maakt dat Piet die op finance zit voor jullie heeft gekozen, dat Marja jullie diensten wil en dat het nieuwe product zo goed bij jullie onderneming past. Dat Ajax Ajax is en PSV PSV. Die professionele identiteit ligt aan de basis van jullie business. En deze professionele identiteit consistent gaan communiceren en uitdragen zal jouw business versterken.
Weten hoe wij dat voor jullie kunnen doen? Klik dan door onze korte presentatie of bel/mail ons voor een van onze andere korte presentaties over: crisiscommunicatie; copywriting; media- en presentatietraining of personal branding.